למה חשוב להשקיע בכתיבת תוכן באנגלית שפת אם?

בשעה טובה הקמתם אתר לעסק שלכם, והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים לפנות לקהל יעד נוסף מלבד הקהל הישראלי, והוא: דוברי האנגלית. פעמים רבות בעלי עסקים טועים לחשוב כי שליטה בסיסית בשפה האנגלית מספיקה כדי להתחיל לפרסם מאמרים ואף לתרגם סיסמאות, בתקווה שאלו יקלעו לרעיון המקורי עליו חשבתם.

כתיבת תוכן באנגלית שפת אם

אלא שאין דבר רחוק יותר מן האמת: שליטה מספקת בשפה האנגלית והחזקה בבגרות מלאה מהתיכון, אינן מקנות לכם את היתרון המובהק של יודעי השפה האנגלית על בוריה. כתיבת תוכן באנגלית ברמת שפת-אם היא אומנות, וניחנים בה בעיקר כותבים שעלו ארצה, או שהוריהם עשו זאת לפניהם והשרישו בהם את הדיאלקט מדי יום ביומו, כולל את כל מטבעות הלשון, הסלנג והדימויים השגורים.

על כן, עצתנו היא לשכור כותב איכותי ורציני העוסק בתחום של כתיבת תוכן באנגלית. למה הכוונה? ראשית, עליו לשלוט כאמור, בדיאלקט המקובל באזור אליו אתם פונים: האנגלית המדוברת בארה״ב אינה זהה לאנגלית המקובלת באנגליה, ושתיהן אינן מזכירות את האנגלית אותה ניתן לשמוע באוסטרליה. לכן, לאחר שהחלטתם מיהו קהל היעד שלכם ומהיכן הוא מגיע, השלב הבא הוא למצוא כותב תוכן המבין ויודע את רזי הכתיבה המתאימה לאותו אזור.

מה עם כתיבת תוכן באנגלית עם גוגל טרנסלייט?

גוגל טרנסלייט בבסיסו הוא רעיון נפלא ומקורי, עם המון כוונות טובות, אך לרוע המזל הוא מספק מעט מאוד ״קבלות״ בשטח. נראה כי נכון להיום, האלגוריתם שלו מצליח לפענח ולתרגם בעיקר מילים בודדות או רעיון יחיד בפסקה מאוד קצרה ודלה, אך ודאי שלא מאמר שלם, ובטח שהוא אינו מתאים לעניין קריטי כמו כתיבת תוכן באנגלית המתאימה לאתר שלכם, והכוללת פעמים רבות גם משחקי מילים, תעתועי לשון או התפלפלויות קופירייטינג מחמיאות ומשעשעות.

כתיבת תוכן באנגלית תפקידה הראשוני הוא לפתוח עבורכם דלתות חדשות ולספק לכם הזדמנויות עסקיות מעבר לארצנו היפה. אלא שדבר לא יקרה אם זה לא ייעשה בצורה נכונה ע״י כותב תוכן מקצועי שיודע היטב את תפקידו בכוח.

העסק שלכם ודאי חשוב ומשמעותי מאוד עבורכם, ולכן התיאור שלו ברשת, כרטיס הביקור שלו מול לקוחות פוטנציאליים מעבר לים, אמורים להיכתב באופן חד, שנון, מדויק וברור, באופן שלא ניתן יהיה להתעלם ממנו והקנייה ממנו או הזמנת השירותים אותם את מציעים אמורים להיעשות בחפץ לב!

כתיבת תוכן באנגלית חובבנית: הנזק עלול להיות רב מהתועלת!

לעומת זאת, כתיבת תוכן באנגלית הנכתבת באופן חובבני, רשלני, מלא טעויות כתיב ודקדוק והכוללות תרגום לא ברור של רעיונות מפוזרים וחלקי בדיחות המתאימות יותר לקהל הישראלי – ירחיק מכם לקוחות ויוריד את ההכנסות להן קיוויתם לאין שיעור.

הקמת אתר אינטרנט ותחזוק שוטף של העסק הם עניינים יקרים, אין בכך כל ספק. כסף רב מושקע בתחילת הדרך של כל עסק באשר הוא, עד שמגיע הרגע בו ההשקעה מוחזרת והוא מתחיל להיות רווחי. אך גם אם קיימת בכם מחשבה סוררת לחסוך בעלויות נוספות ולכתוב בעצמכם תוכן באנגלית, התנערו מכך והיוועצו במומחים.

מומחי הכתיבה והעריכה של 'גולת הכותרת' ישמחו לעמוד לרשותכם ולהקצות עבור בית העסק שלכם כותב תוכן מומחה בשפה האנגלית עם אנגלית שפת אם. צרו עימנו קשר עוד היום 053-5557180 ויחד ניצור נגישות ללקוחות נוספים לאתר הבית שלכם!

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן